12881
Book
In basket
Autorzy postanowili zebrać dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności.Filozofia globalna ignoruje potencjalne korzyści regionalne. Globalizacja rynków oznacza przejmowanie, a nawet kreowanie globalnych segmentów, globalnych klientów charakteryzujących się podobnymi potrzebami. Globalizacja sektora oznacza natomiast zasięg konfiguracji i koordynacji podmiotów go tworzących. Charakter transnarodowy mają natomiast działania dostosowujące się do wymogów lokalnych. Dlatego strategia transnarodowa łączy konfigurację i koordynację globalną działalności gospodarczej z reakcją na potrzeby lokalne.
Availability:
Wypożyczalnia Gidle
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 P [Czytelnia] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Global and transnational business : strategy and management, 2000
General note
Tytuł oryginału: Global and transnational business : strategy and management, 2000
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again