12881
Książka
W koszyku
Autorzy postanowili zebrać dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności.Filozofia globalna ignoruje potencjalne korzyści regionalne. Globalizacja rynków oznacza przejmowanie, a nawet kreowanie globalnych segmentów, globalnych klientów charakteryzujących się podobnymi potrzebami. Globalizacja sektora oznacza natomiast zasięg konfiguracji i koordynacji podmiotów go tworzących. Charakter transnarodowy mają natomiast działania dostosowujące się do wymogów lokalnych. Dlatego strategia transnarodowa łączy konfigurację i koordynację globalną działalności gospodarczej z reakcją na potrzeby lokalne.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Gidle
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 P [Czytelnia] (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Global and transnational business : strategy and management, 2000
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: Global and transnational business : strategy and management, 2000
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej