12881
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka, pracowników naukowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu ; przekład zbiorowy. - Wydanie 11. - Poznań : Rebis, 2005. - XXXI, [1], 754, [2] strony : ilustracje, faksymile, fotografie, wykresy ; 27 cm.
Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem Kellogg School of Management. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin czy AT&T. Fenomenem jest też "Marketing”, fundamentalne dzieło Kotlera. Ta biblia menedżerów ukazuje się od ponad trzydziestu lat, nieustannie wzbudzając emocje oraz stanowiąc źródło wiedzy o marketingu.
Availability:
Wypożyczalnia Gidle
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 P [Czytelnia] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again