Sorting
Source
Katalog zbiorów
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
unknown
(1)
Author
Albigowski Marek
(1)
Campbell David (1915-1979)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Hamill Jim
(1)
Purdie Tony
(1)
Stonehouse George
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Finanse międzynarodowe
(1)
Globalizacja
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwo globalne
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
Technologia
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Autorzy postanowili zebrać dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności.Filozofia globalna ignoruje potencjalne korzyści regionalne. Globalizacja rynków oznacza przejmowanie, a nawet kreowanie globalnych segmentów, globalnych klientów charakteryzujących się podobnymi potrzebami. Globalizacja sektora oznacza natomiast zasięg konfiguracji i koordynacji podmiotów go tworzących. Charakter transnarodowy mają natomiast działania dostosowujące się do wymogów lokalnych. Dlatego strategia transnarodowa łączy konfigurację i koordynację globalną działalności gospodarczej z reakcją na potrzeby lokalne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia Gidle
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 P [Czytelnia] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again