Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Autor
Albigowski Marek
(1)
Campbell David (1915-1979)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Hamill Jim
(1)
Purdie Tony
(1)
Stonehouse George
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Finanse międzynarodowe
(1)
Globalizacja
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Przedsiębiorstwo globalne
(1)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
Struktura organizacyjna
(1)
Technologia
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Autorzy postanowili zebrać dorobek naukowy z zakresu strategii globalnej, zarządzania globalnego i globalnej konkurencyjności.Filozofia globalna ignoruje potencjalne korzyści regionalne. Globalizacja rynków oznacza przejmowanie, a nawet kreowanie globalnych segmentów, globalnych klientów charakteryzujących się podobnymi potrzebami. Globalizacja sektora oznacza natomiast zasięg konfiguracji i koordynacji podmiotów go tworzących. Charakter transnarodowy mają natomiast działania dostosowujące się do wymogów lokalnych. Dlatego strategia transnarodowa łączy konfigurację i koordynację globalną działalności gospodarczej z reakcją na potrzeby lokalne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Gidle
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 P [Czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej